Alla inlägg under december 2014

Av Gunnar H. - 7 december 2014 13:34


Jag hade inte tänkt åka mer till stugan det här året, men jag ändrade mig; det blev således ytterligare en övernattning (stugan börjar nästan kännas som hemma vid det här laget). Det var nästan lite vinterväder på lördagen, men till söndagen hade det övergått till det vanliga trista regnet. Det blev alltså inte mycket gjort utomhus, medan jag hann småfixa lite inne i stugan; nu finns det t.ex en lampa över köksbordet.


Jag provade också att koppla in min gamla platt-tv, men dessvärre utan framgång. Det verkar som om jag måste investera i en ny apparat (med inbyggd digital-box) till sommaren. Nu fick jag nöja mig med att lyssna på en hel timme med hästjazz på radion (ingen vidare underhållning). Den extra madrassen jag hade med mig visade sig dock vara bra för sömnen - inte lika skönt som hemma förstås men det fick duga.



   

         

Presentation


Den här bloggen handlar om livet i min lilla sommarstuga.

Väder

klart.se

Tid

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards