Alla inlägg under december 2020

Av Gunnar H. - 22 december 2020 17:55

Det blev en snabbvisit till stugan för att kontrollera att allt var i sin ordning (vilket det var) och fylla på med fågelmat (det var alldeles tomt på utfodringsplatsen). Nu finns det mat för åtminstone någon vecka.


Tyvärr finns det inte minsta snöflinga på marken; att det bara är några dagar kvar till jul känns inte. Jag hoppas att det nya året börjar med lite kallare väder och snö (det gäller förstås även hemmavid). Eftersom jag tidigare förberett stugan inför vintern fanns det inget att göra utomhus - vilket var tur, eftersom det regnade. Det är dock avkopplande att sitta inne i stugan vid en varm brasa - och dessutom sover jag oftast mycket gott vid mina stugbesök.




         

Presentation


Den här bloggen handlar om livet i min lilla sommarstuga.

Väder

klart.se

Tid

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards