Alla inlägg under maj 2021

Av Gunnar H. - 1 maj 2021 22:00

Det blev ett kort besök i stugan på Valborgsmässoafton - det är fortfarande inte läge för större utomhusarbeten. Jag satte dock upp två nya fågelholkar och fyllde på med fågelmat; så långt räckte min energi. Det var skönt att sitta i solskenet med sitt kaffe, men så snart solen gick ned blev det rejält kyligt. Det dröjer nog ytterligare en månad innan det är dags att sätta igång med "vårbruket".


Som vanligt sov jag gott - det måste vara något med den lantliga luften. Lantligt förresten - när jag satt med mitt kaffe hörde jag den omisskänliga melodin från glassbilen; den hade jag inte väntat att få höra utanför stan.



       

Presentation


Den här bloggen handlar om livet i min lilla sommarstuga.

Väder

klart.se

Tid

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards