Alla inlägg under januari 2015

Av Gunnar H. - 7 januari 2015 18:46

Eftersom vintern vägrar infinna sig kändes det lämpligt att ta en tur still stugan igen - det är ju lättare om man slipper skotta sig fram. Till min förvåning stod en säck med björkved på förstubron - det var en av de bofasta grannarna som önskade såväl god helg som välkommen. En uppskattad gest verkligen!


Det blev inte så mycket praktiskt uträttat denna gång - lite småfix främst i köksdelen. Det dyker dock hela tiden upp nya planer i mitt huvud om vad jag kan/borde/ska göra i/med huset...


 

Presentation


Den här bloggen handlar om livet i min lilla sommarstuga.

Väder

klart.se

Tid

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards