Alla inlägg under december 2021

Av Gunnar H. - 29 december 2021 20:08

Det blev äntligen vinter vid stugan, men det dröjde ända tills årets sista skälvande dagar. Jag gjorde ett snabbesök för att kontrollera att allt var som det skulle - och förstås för påfyllning av fågelmat. Det började snöa lite lätt precis när jag anlände till stugan och fortsatte sedan snöa under kvällen och natten. Det var ett riktigt vackert vinterlandskap när jag vaknade nästa morgon.


Nu blir det inget stugbesök förrän nästa år - förhoppningsvis kommer snön att ligga kvar ett bra tag. Det blir så mycket ljusare - bildligt och bokstavligt - vid stugbesöken när marken lyser vit.


         




Presentation


Den här bloggen handlar om livet i min lilla sommarstuga.

Väder

klart.se

Tid

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards