Alla inlägg under februari 2022

Av Gunnar H. - 18 februari 2022 21:46

Det har varit en konstig vinter i år - omväxlande några dagar med snö och kyla, följt av dagar med regn och blåst. Eftersom vädret (tillfälligt) är lite mildare passade det bra med ett snabbesök  för att konrollera att allt är som det ska i stugan.


Det var inte mycket snö kvar i omgivningarma; jag tror dock inte att vintern är förbi än - det kommer säkerligen dagar med snö och kyla framöver. Det är således ingen större idé att starta något utomhusprojekt än - det får vänta ett par månader. Att fylla på fågelmatningen med frö och talgbollar fick räcka som arbete. Ibland måste jag påminna mig själv om att syftet med att köpa stugan främst var att bara koppla av så mycket som möjligt.


Det kanske är lika bra att mina fysiska krafter numera sätter stopp för allför vidlyftiga projekt... 


            



Presentation


Den här bloggen handlar om livet i min lilla sommarstuga.

Väder

klart.se

Tid

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards